torsdag 23. april 2009

Stalltjejen... som snart är skoltjej

Jag har inte träffat Therese sedan tisdag morgon. Hon har varit på Kjenn medans jag och Terje har jobbat (typ dygnet runt, jag natt och Terje långa dagar).

Så för att göra något tillsammans åkte Therese och jag till stallet i dag. Therese hjälpte till att fylla vatten till Tamina och red Tamina på en tur i skogen.

I dag fick Therese brev i posten från skolan. Hon skall på skolan 5 juni för att hälsa på, träffa läraren och se lite hur det kommer att bli att gå i skolan.

Den 11 juni (efter examensermonien på skolan) skall Terje och jag på förädramöte på skolan. Spännande :)

Mycket har ändrats sedan jag gick i lågstadiet. Det är tydligen inte klasser längre utan basgrupper. Blå grupp och röd grupp. Therese är i den blå gruppen tilsammans med 9 killar och 15 andra tjejer (totalt 25 barn).

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad bra bilderna var.
Therese ser ut att vara född i hKra

ästsadeln

Vilka bra bilder. Therese ser ut att vara född i hästsadeln.
KRAM MORMOR










.