tirsdag 5. juni 2007

Cirkus

I går ringde"tante" Thale och "tante" Camilla och frågade om Therese ville bli med på cirkus - Therese jublade till svar! Hon bad om att få pynta sig med den rosa "fest-klänningen" som hon fått av mormor, för att "den er sååå vakker" enligt Therese ;)


När hon kom hem igen hade hon så mycket att berätta. Det var elefanter, clowner, sockervadd och mycket mer. Tydligt att hon haft det bra. Ville inte lägga sig, men somnade så snart huvudet landade på kudden... Lilla cirkusprinsessan vår ;)

Före cirkusen hade vi också det bra. Therese och jag slappade av ute på balkongen. Hon badade i sitt badkar och jag solade. Terje kom och serverade mig en is-mocha och lagade middag till oss. Lyxigt värre ;)


Min kära sambo har skaffat mig en ny bärbar PC, och jobbar nu för fullt för att få till den bäst möjligt. För er som är intresserad i modell, minne och anndra tekniska detaljer, så får Terje ta det... Jag vet bara att det är en Toschiba ;)Therese har fått min gamla, som hon kan spela barn pc-spel på. Hon tycker det är kul och är jätte duktig på att andvända musen och ordna med pc´n. Så nu sitter vår lilla familj på tre mid varsin laptop i vardagsrummet...

Ingen kommentarer: