tirsdag 26. juni 2007

Vestby blogging

Tycker att den här tecknade serien var passande, för det är ju så... De som inte läser på vår hemsida får inte veta "allt".

Therese är bjuden till inte mindre än 2 födelsedagskalas nu på lördag (bägge fyller 4 år). Men då de är samtidigt kan inte Therese gå på bägge. Den ena av födelsedagsbarnen är Tommy. Therese och han har ju kännt varandra sedan de var babyer (egentligen redan då de var inne i sina mammors magar), och nu går dom på samma dagisavdelning. Terje och jag blir också med på Tommys kalas.

Nästa helg får jag besök av Cecilia. Vi skall träffa vänner från folkhögskolan (Torshus) i Oslo på lördagskvällen. Genom http://www.facebook.com/ har jag fått kontakt med många av kompisarna från Torshus-tiden. Det skall bli jätte kul att träffas igen. Förhoppningsvis hinner vi med att träffa Kattis också. Hon och hennes blivande man(!)sommarjobbar här i Norge, på ett sjukhus i Lillestrøm (där jag går på skola... och då menar jag inte på sjukhuset utan i Lillestrøm). Pengarna behövs nog när man skall gifta sig. Allt kostar, bröllop med allt vad det innebär och så bröllopsresan.

Har inte hört något från Olssons, som "luffar" runt i Italien. Första veckan hade dom ett hotell i Cavallino, som dom bodde på. Men den andra veckan skulle dom resa lite runt. Skall bli spännande att höra vart dom har varit (och hur det har varit).

Ingen kommentarer: