fredag 1. juni 2007

SOMMARLOV!! (från skolan)

I dag har jag haft min sista dag på skolan för den här terminen. Nu har jag gått halva utbildningen(!). Vecka 33 startar skolan med 6 veckors praktik. Nästa gång jag skall tillbaka till Lillestrøm och ha undervisning är 27 september (länge till, lite trist att inte träffa klasskompisarna på så länge).

Vi hade examen idag... startade dagen dåligt. DEt regnade ganska mycket = trafiken i Oslo står helt stilla (kanske beror det på att folk inte vill ta kollektivtrafik när det regnar, vad vet jag). Det tog 40 minuter längre tid än vanligt att köra till skolan... Inte kul. Examen startade 09.00... tre minuter senare kom Andrea (som satt på med mig) och jag springande. Men ja, ja... det gick då ganska bra. Kunnde svara på alla frågor. Några var lite knepiga, så det skall bli spännande att på veta sensuren (om tre veckor). Andra delen var legemiddelregning. Den gick oskå bra. Jämnförde mina svar med de andra i klassen efteråt, och Hade samma svar som de... så då antar jag att mina svar var riktiga.

Min lillasyster Emma har också haft tenta idag. Och det är desssutom 5 år sedan hon tog studenten :) Håller tummarna för att det gick bra för henne också idag!

Terje överlevde tandläkar besöket idag (lagat 2 tänder). Stackarn, han är så förkyld och i dålig form. Nu i helgen skall jag jobba och ha ansvaret för alla fodringar i stallet.




Ingen kommentarer: