fredag 7. mars 2008

Lisa har åkt hem

Idag körde vi upp till Gardemoen igen, Lisa och jag. Stormen i Jämtland hade gått över och pappa kunde meddela att det var strålande sol från blå himmel. Så idag kom Lisa iväg med flyget.






Nu skulle man ju tro att allt bara var bra... Men nej. Jag låste in min bilnyckel i bilen när vi hade parkerat på Gardemoen flygplats. Typiskt...

Tur i oturen...
Tack och pris för vårat medlemskap i Falck. Jag ringde bara till Falck och så kom dom (efter ca 40 min) och öppnade dörren. Hur lätt som helst, och noll kronor att betala (pga medlemskapet i Falck).



På vägen hem stannade jag en liten stund på Ikea.

Hittade ett sko-skåp som jag gärna skulle vilja ha i hallen...
...och så åt jag en god lax-lunch :)

Innan jag åkte hem köpte jag lite vårblommor.


- Tullipaner, krokus och påskliljor!

Det blev så fint här hemma! :)

Ingen kommentarer: