onsdag 12. mars 2008

Sista praktikveckan

Det är nog bäst att jag bloggar lite igen. I går ringde min mormor och var lite orolig för att vi skulle vara sjuka - eftersom jag inte skrivit något på några dagar. Men tvärtom har vi det bara bra. Orsaken till "nyhets torkan" är snarare att vi har varit väldigt upptagna, med massor att göra (som vanligt alltså, fullt upp).

Idag har jag satt nytt personligt Bubbles rekord (spelet som är längst ner på den här sidan). Mitt nya rekord är 41.330 poäng!

Nästa vecka skall Terje och jag ha möte med banken för att söka huslån(!!!!). Drömmen om ett eget hus kan kanske bli verklighet ganska snart. Spännande!!

Jag har min sista praktikvecka på sjukhemmet. Har haft en jätte bra praktik. Nu hoppas jag att det skall gå bra att skriva uppgiften. Har



























I morgon skall Terje och jag bli med Therese och äta påskfrukost på dagis innan vi skall på jobb/ praktiken. Mysigt! :)

Bilden är från igår, då Therese satt och målade det som skall bli en påsk-kyckling, när jag skulle hämta henne på dagis. Idag hade dom fortsatt att pyssla med den (bland annat satt på ögon och näbb).

Ingen kommentarer: