fredag 14. mars 2008

Morfar fyller år idag! Hipp hipp hurra!

Idag fyller vår kära morfar och pappa år! Vi önskar honom en fin födelsedag -och hoppas att han blir firad ordentligt.
Idag har jag haft min sista dag på praktiken. Skönt att vara färdig pga allt extra jobbande (i tillägg till mitt eget jobb), men jag har trivts och haft en fin praktik -så det är lite delade känslor. Har i alla fall fått massor av positiva kommentarer om mig och min insats på sjukhemmet under praktiken. Så om jag önskar extra vakter där skall jag bara höra av mig.

Mina påskliljor och krokusar har slått ut och blommar så fint! :)

Therese har varit med mig i stallet idag och fick rida lite på Tamina. Hon var strålande nöjd. Så stolt över att ha ridbyxor, ridstrumpor, stalljacka, ridstövlar och sin nya ridhjälm.


Ingen kommentarer: