lørdag 1. mars 2008

Vi har varit i Sverige idag!

Idag har vi varit på besök hos Sara, Thomas och Sebastian. Sara hade bakat jätte gott bröd och Emmas goda kladdkaka (dvs efter Emmas recept, glutenfritt!!).

Vi hade det väldigt trevligt. Kul att kunna umgås så där. Therese och Sebastian lekte lite tillsammans, och Therese läste en bok för honom (det var jätte sött att se dem). Sebastian är så duktig och kan prata rent fastän han inte fyllt tre år än. Imponerande.

Men som vanligt hade vi bara tid med ett kort besök. Vi skulle hinna med att handla, köra hem, laga middag, ta stallet och så göra mig i ordning till nattvakten...








Den här bilden visar hur nära mitt jobb och min praktikplats ligger.

Jag skall bara ha en nattvakt. Efter att jag har sovit några timmar i morgon så skall jag köra Therese på barnkalas (en kille på Thereses dagisavdelning som firar sin 5-årsdag).

-Och sedan skall Lisa och jag till stallet. Lisa skall rida Tamina :)

Ingen kommentarer: