torsdag 26. juni 2008

Vi lever...

Vi lever... Jag har bara inte bloggat på ett tag :)

Fint kort va?! Det är Thereses dagis kort.

Vi har har inte gjort så mycket spännande de sista dagarna.

- Emma rider på Tamina :)

Emma är nu färdig med upplärningen på jobbet och skall börja jobba "på riktigt" från nästa vecka.
- Hon får också "upplärning" i att köra min bil, ta hand om Tamina och hämta/lämna på dagis. Hon kommer nämligen att få jobba massor för mig nu när jag åker till Österrike.

Jag reser till Österrike på lördag men reser redan i morgon kväll till Stockholm. Jag kommer tillbaka till Stockholm nästa lördag och till Vestby på söndags morgonen (6 juli).

1 kommentar:

Cia sa...

Vad bra att ha en reservmamma boende hos en som kan rycka in när man åker bort. =)

Ha det fantastiskt i Österrike, du är verkligen värd lite ledighet från vardagen.

Massor av kramar från Cecilia