lørdag 28. mars 2009

50 dagar kvar...

I dag är det 50 dagar kvar tills att uppgiften skall lämnas in (och den två timmar långa skriftliga provet för att kunna godkännas som ART-tränare). På eftermiddagen fredagen den 15:e maj kommer jag att vara glad :)

Sedan blir det tre långa veckor att vänta på slutbetyg. Förhopningsvis blir sermonien på skolan på förmiddagen den 12 juni... Blir det senare missar jag avslutningen :(
- då reser jag till Österrike med mormor, morfar och Vivian.

Det är ingen stor katastrof (jag får i så fall min papper skickade i posten), men trist att inte vara där och fira med klassen.

Kommer ni ihåg hur huset såg ut för ett år sedan? Här är ett bildspel (klicka på texten HÄR!!).

Terje, Therese och jag har varit runt och tittat på kylskåp och frys nu i helgen. Vi har länge önskat oss matchande kyl och frys i köket och nu hade vi äntligen råd :)

Idag hittade vi det vi ville ha till ett bra pris (fick flera tusen i avslag). Vi har köpt Miele kylskåp och Miele frys (som pappa har). Båda vita och 180 höga. Förhoppningsvis blir vi nöjda med dem :)

- Det enda lite negativa med dem är att de har jätte fula handtag. Den äldre modellen (som pappa har) har mycket finare handtag.

Ingen kommentarer: