lørdag 21. mars 2009

Grattis Hanna

Idag fyller min kära kusin Hanna 31 år.

Vi i Vestby hurrar och gratuelar så mycket och hoppas att Hanna får en fin födelsedag!

Här ett kort taget för extakt en månad sedan i Bringåsen. Hanna, lilla Ester och Therese :)

Själv är jag inte i Vestby... Fuskar och skriver den här nyheten dagen innan - jag sätter nyheten till att publiseras imorgon den 21 mars klockan 13... och tills dess borde vi ha kidnappat den blivande bruden, så jag tror att jag lungt kan skriva om det här...

Jag skall till Stockholm (dvs. jag är i Stockholm när den här nyheten publiseras).

Vi skall ha möhippa för Anna "Jorm" som snart skall gifta sig uppe i Jormvattnet nu i påsk.

Jag skall ta nattbussen till Stockholm och nattbussen hem, så jag blir bara borta knappt 36 timmar. Det blir kul att överraska Jorm, kan bara hoppas bara min förkylning ger seg.

Ingen kommentarer: