søndag 8. mars 2009

Vi lever...

Jag har blivit överöst med med eller mindre bekymrade efterlysningar de sista dagarna. Har inte bloggat på en vecka(!!).
- Positivt att man blir saknad ;)

Jag har haft mycket att göra med praktik, jobb (en massa möten), styremöte i hästklubben + möte med sport kommiten i hästklubben... och så Tamina som skall tränas, Terje som har varit bortrest på kurs uppe i Stjørdal (närmare bestämt "in Hell"). När man därtill lägger till att min PC har krånklat en massa sista veckan + att kabeln till mobilen (som jag överför bilder till Pc`n med) har varit borta, så får ni svaret på varför det har rådit bloggtorka...


Jag skall försöka "blogga i kapp" mig på nattvakten imorgon.

I denna blogg bilder från 3 mars (tisdagen). Här ser ni garaget, så sliter med alldeles för mycket snö på taket. Hoppas det håller...

Ingen kommentarer: