torsdag 12. mars 2009

Kommer vi någonsin att få se gräsmattan igen?

Se här...
Snön når över staketet på altanen...

Våren låter vänta på sig. Ännu är det ingenting som tyder på att vi kommer att kunne se gräsmattan på läääänge. Igår stog i och för sig solen på och värmde ganska bra (så att lite av snömätaren började sticka upp)...

- Men vad hjälper det när det idag är minusgrader och väderleksrapporten säger att det skall snöa en hel massa hela dagen :(

Det är så vanligt att snacka om höst-depritioner, men för mig är det snarare på våren (i starten, inte senare) som jag blir deppig. Alla dessa nerturer/bakslag. Jag är allt för otålmodig och vill ha vår - med grönska och vårblommor nu "bums" med det samma!!

Har jobbat natten i natt och hade så stora planer om att jag skulle lyckas blogga "ikapp" för alla dagar som jag inte tagit mig tid att skriva här på bloggen. Men nu har snart hela nattvakten gått och det blev inte tid till det. Får försöka lägga ut lite bilder (och skriva lite kort) senare ikväll.

Till sist...
Jag förstår mig inte på mode.
- Gör ni?




1 kommentar:

Cia sa...

Njut av snön så länge det går. Gå ut och hitta på saker med Therese. Pulka, skidor, skridskor, bygga snögubbar och snölyktor och bara ha kul Jag använder snön till att muskla på Ari, det är riktigt bra träning att pulsa i djupsnön =).

Och modet: Hahahahahahahahahaha.... Tror jag ska ta mig en repa på stan och hitta mig en sådan där hatt, och kanske en sådan där min som hon har också. Ser inte direkt nöjd ut över att tvingas ha på sig den där. Hahahahaha.....