fredag 27. mars 2009

Vart tog våren vägen?

Det här var i tisdags...

Då tog Therese fram cykeln och cyklade tillsammans med Tommy ute på gatan.

En tuff brud "in pink"
- med rosa solglasögon :)

Idag vaknade vi upp till 10 centimeter med nysnö.
- Inte så kul måste jag säga. Men jag var beredd på att det skulle snöa i natt så jag blev inte chockad när jag drog upp rullgardinen.

Försöker tänka positivt - att den här nya snön kommer att ta med sig den gamla (mer svårsmälta) när den tinar.

Idag (27:e mars) så är det ett år sedan vi signerade köpkontraktet på huset :)

På samma dag så valdes Terje till styreledare i VHK, han firade sina 100 första dagar som trafiklärare och han fick ny körskolebil .


Jag har haft ledigt idag och har ledigt resten av helgen. Terje har också ledigt, så vi hoppas på att kunna hitta på någonting kul tillsammans alla tre :)

Sista bilden är från idag...
Förhoppningsvis sista gången som vi tar fram snöfräsaren den här säsongen.

Ingen kommentarer: