lørdag 13. juni 2009

Äntligen framme på hotellet :)

Vårt hotell i Bad Gastein, ca 1 timme och 20 minuter från Salzburg i Österrike.

Det är ett jätte fint fyrstjärnigt hotell med hög service, en fantastiskt rastaurang, SPA-avdelning med mera.

På hotellrummet låg ett välkomstbrev där det stog att eftersom hotellet inte var fullbelagt hade det varit möjligt att uppgradera vårat hotellrum. Då blir man ju inte ledsen ;)

Rummet ligger knappt 20 meter från reseptionen. Jätte skönt. I fjol gick vi genom gångar och i trappor, nu det ingen sak att svippa inom rummet om man skulle ha glömt någonting.

Vivian och jag har löst internet för 7 dagar. Man kunde antingen lösa för 30 min, en timme eller 7 dagar. Ingen mellanting med andra ord. Men nu skall jag alltså kunna blogga och lägga ut bilder från våra turer och det vi upplever.

Mormor och morfar har rummet vägg i vägg med Vivian och mig. Dom har balkong med fin utsikt över solterrassen och bubbelpolen.

Här är deras utsikt :)

- Och här utsikten från Vivians och mitt lilla fönster (över mormor & morfars balkong).


Och så några bilder från vårt rum.





Ingen kommentarer: