onsdag 10. juni 2009

Det går bättre (bokstavligt talat)

Har så smått börjat packa lite till Österrike resan och varit på jobbet. Foten går helt fint att gå på igen, men knäet är inte bra. Men så länge jag inte skall sitta på huk (böja det mycket) så går det bra.

I morgon skall Therese på skolan med dagsi. Dom skall åka buss dit, Therese tycker att det skall bli jätte spännande. Själv skall jag ju på skolan och få min legitimation (eller autorisasjon som det heter i Norge). Jag hoppas på att hinna hem lagomt till föräldramötet på skolan.

Utval av skor jag har tänkt att ha med mig till Österrike...

Ps. Se på TV4 i morgon, ca klockan 09.15. Då skal min kusin Oscar dyka upp u rutan Ds.

1 kommentar:

Cia sa...

Oj, det var många par skor. =)
Grattis till ditt examensbevis!!! Hoppas att det blir en fin cermoni.