tirsdag 9. juni 2009

Dagens bilder

Idag hoppade Emma in som vikarie för mig, så jag slapp gå så mycket på benet. Jag var bara på jobbet i några timmar och la medicin i dosetter.

Emma är en ängel. Hon hjälper till med alla "B:er"...
- Barnet
- Bostaden (matlagning, klädtvätt, rensa ogräs mm)
- Boendet (jobbet)
- Bilen (kör fram och tillbaka, hämtar och lämnar)
och
- "Besten", "Brutus" eller "Bitchen" (dvs Tamina)

Bild 1: Äntligen har blommorna på "busken" på altanen slagit ut (kommer inte ihåg vad den heter nu i farten).

Bild 2: Se så fint Rhododenron blommar nu :)

Bild 3: Blommor jag fick i lördags. Jätte fina, kommer att bli jätte häftiga när de slår ut.

Bild 4: Mina älsklingar Terje, Therese och Tamina :)

1 kommentar:

Unknown sa...

D u är lyckligt lottad som har en så bra och duktig syster.
Blomman heter klematis,dom rosa blommorna har vi planterat några stycken i din trädgård det är pioner
Kram mamma