mandag 8. juni 2009

Lite dåligt taimat

I dag hopptränade Emma och Tamina. Efter en stund var Emma sliten och jag hoppade upp på Tamina för att ta några språng. Det gick inte helt som tänkt... Tamina tvekade på ett hinder och jag ramlade av(!). På vägen ner gjorde jag illa mig i högra knäet och i vristen (anar inte hur jag lyckades, för jag landade mjukt).

Det gjorde ont med en gång, men det gick sig snabbt till. Jag gick utan att känna något i stallet och sedan på jobbet. Men så satte jag mig ner en stund och när jag skulle gå igen hade jag jätte ont. Det värkte och bultade i foten. Jag lindade foten tog några värktabletter och kallade in min syster som vikarie. Sedan åkte jag hem och la mig i soffan och "tröstade mig" med Emmas kladdkaka.

Jag tror och hoppas att vristen snabbt blir bra. På söndag skall jag ju vandra i Alperna.

Ingen kommentarer: