fredag 5. juni 2009

JaaaAAAAAAA, jag fick A :)

Fick helt fantastiskt goda nyheter idag, efter en lång och jobbig väntan...

Det hade blivit sagt att sensuren (betyget på bacheloruppgiften) skulle komma före klockan 11. Jag loggade in och ut som en galning på skolans sida. Men klockan gick och till slut var det dags att hämta Therese och åka till Sverige för shopping. Som tur var så kunde Stian logga sig in och kolla (vi får ju samma betyg eftersom vi skrev uppgiften tillsammans). Stian ringde mig strax innan vi åkte in i Sverige - med väldigt goda nyheter. Han hade drömt i natt om att vi fick A i betyg, och det visade sig vara en sanndröm :)

Inte dåligt, är väldigt nöjd! Och som min vägledare skrev i ett sms till mig ikväll "Gratulerer med super oppgave :)"

Det ni ser till vänster är min fina rad av betyg... nu är jag färdig vernepleier!!! :)

Och här är statistiken för bacheloruppgiften i min klass (klicka på den för att få den större/läsbar).

På torsdag är det en uteksamineringssermoni på skolan för avgångsstudenterna. Vi skall fotograferas och höra på tal. Efteråt antar jag att vi åker in till Oslo och firar lite med klassen :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Toppen kan det bli bättre.
Kram mamma

Anonym sa...

Gratulerer så masse!!! Hurrraaaa=)

Anna Andersson sa...

Takk :)

Er veldig nøyd :)