søndag 21. februar 2010

En lugn söndag

Idag bjuder jag en bild på magen
- Gravid i vecka 40

Idag har jag inte gjort mycket alls. Mest vilat, små slummrat, hört på ljudbok och slappat av. En ganska skön, men inte specielt effektiv dag. Det är inget som tyder på någon födsel ännu, det är bara att smörja sig med tålamod.

Vi har varit på Kjenn och ätit middag idag. Kusinerna har lekt tillsammans och haft det kul. Mishelle är som vanligt på strålande humör vilket är väldigt skönt att se. Och även om jag tror hon slet sig helt ut idag med allt bus - så är det nog värt det :)

Lägger in två videosnuttar. Den ena är lite hackig, men visar tre kusiner som leker och har det väldigt kul tillsammans med Mishelles nya gåstol :)

Nu på kvällen så har Terje och jag varit en tur på Svartedal. Jag för att få lite akupuntur och Terje för att hjälpa Anita med hennes nya pc. Idag fick jag nålar i lilltårna som verkligen känndes... Aj, aj... men vad gör man inte för att få ett slut på det här. Om inget har hänt i morgon så hinner vi med en fjärde behandling innan Anita med familj åker på semester till Egyptien.


1 kommentar:

Sara sa...

Vilken fin mage du har Anna! Jag hoppas att du inte behöver vänta länge till nu!
Och grattis Emma till lägenheten. Allt verkar lösa sig (förutom datorn och vindrutetorkarna...).
Det är gott att se Mishelle så pigg och på gott humör! Vi tänker så mycket på Mishelle och hennes familj och hoppas att tankens kraft ska kunna hjälpa på något sätt.
Kram till er alla!