fredag 9. mai 2008

Grattis lilla Kattis!

I dag fyller min kära väninna Katarina Prinsback 30 år!

Vi önskar Kattis en toppen dag!

- Hipp hipp hurra!!


Planen var att vi skulle ha deltagit på hennes 30-års fest imorgon, men vi har haft så mycket att göra den sista tiden att vi helt enkelt behövde ta helgen ledigt. Vi skall bara pyssla lite i huset och komma oss mera i ordning.

Jag skriver på min uppgift... Idag låg jag ute på altanen och solade mig medan jag skrev. Härligt! :)

Har goda nyheter. Emma har nu offisielt fått sommarjobb på Speiderveien (mitt jobb) och kommer att bo hos oss från vecka 25 till vecka 30.Det ser vi fram emot! :)

Lägger med lite bilder från idag. Bland annat på ambulans helikoptern som landade vid Wesselstua idag (det lät som den landade i vår trädgård när jag stog i köket).








Ingen kommentarer: