tirsdag 13. mai 2008

Terjes nya skor

Jag var i Ski idag för att besöka "folkeregisteret" och få utskrift av registrerte opplysninger" (typ personbevis), på mig, Terje och Therese. För jag måste ha pass när jag skall till Österrike i slutet av juni. För Thereses del är det inte lika bråttom med pass, men hon skulle ju ändå behöva komma in i Svenska medlemskaps "registret". Som det är nu vet inte den Svenska staten om Therese.

Köpte ett par Crocs skor till Terje när jag var i Ski. Therese tyckte det var så fint att vi alla tre har likadana skor och hämtade genast sina skor och satte bredvid Terjes och mina skor i hallen.

Idag har Terje och jag varit tillsammans i 7 år, 7 månader och 7 dagar (har en räknare på Facebook).

Idag har jag tagit ett krafttag och packat upp alla mina kläder.


Före och efter

Allt på plats i garderoben :)

Ingen kommentarer: