torsdag 9. oktober 2008

Kö...skola...kö...

- klockan 08.00

Resan till skolan tog dubbel så lång tid som vanligt. Inte kul alls, men jag kom i tid till skolan. Parkerade bilen kl 08.56 och hann precis in i föreläsningssalen när föreläsningen startade.

- klockan 15.20

På hemvägen var det också kö...
- Lite kul var att lastbilen, ni ser på bilden, kommer från Östersund. Det stod nämligen "Reaxcer Östersund" bak på lastbilen. Kollade deras hemsida, och dom transporterar bl.a. sågade trävaror, flis och biobränsle inom Norge och Sverige.

Annars så har vi haft paus från regn idag, och solen har värmt riktigt skönt. I morgon väntar regn igen.. och det skall regna hela helgen. Jeeee...

Vi har fått information om möjliga val vi har till sista fördjupnings praktiken och den följande bachelor uppgiften som så skall skrivas i förbindelse med praktiken (i praktiken sammlar man data till uppgiften). Söknings frist är 6 november - så jag måste bestämma mig snart.

Hela sista terminen kommer att vara ett heltids studium (fast jag går deltid). Med 2 veckors teori förberedelse med teori på skolan, så 8 veckors fulltids praktik och därefter 8 veckor med uppgiftskrivning och teori på skolan.
- Gissa om jag kommer att vara glad 17:e maj när allt är uppgiften är inlämnad och jag är färdigutbildad :)

Ingen kommentarer: