mandag 6. oktober 2008

Min ridtur

Den här fina kudden fick jag av Terje för en stund sedan. Bilden är från bröllopet till våra vänner Tor & Sigrid, där Terje och jag var "forlovere" (tärna och bestman).

- Passande bild på vår 8-års dag :)



Tamina och jag red ut på en fin tur i solskenet idag. Vi red till Kjenn och den lite mystiska Kjennstjernet. Tjärnen är nämligen speciell eftersom den har en flytande ö. Tamina och jag stog länge och såg ut över vattnet. Det var många fiskar som vakade. Jag googlade Kjennstjernet när jag skulle skriva det här (hade hoppats att hitta något om den flytande ön), så vet nu att det finns ett gott bestånd av gädda, abborre och ål i tjärnen.







Therese var så glad när hon blev hämtad på dagis idag. Dom har nämligen fått veta på förskolebarngruppens möte idag - att alla förskolebarn skall få övernatta på dagis snart en dag (natt).
- Jätte spännande ;)

Therese har lekt med Tommy idag. Dom leker väldigt fint tillsammans. Idag pysslade dom. Therese gjorde pärlhalsband och Tommy ritade.

Ingen kommentarer: