fredag 9. januar 2009

Äntligen helg!

Terjes födelsedagspresent från hans föräldrar är en "brasa", som nu "sprakar" i vårt vardagsrum.

Varje gång jag tar bilder av vardagsrummet sås jag av hur stygga väggarna är. Längtar tills jag har tagit examen - så att jag får tid till att måla vardagsrummet (det kommer att bli ett helt nytt rum då!).

En lång vecka med ART på skolan är över. Det har varit intensivt och kul. Det blir en hel del körning. Har kört Vestby-Östersund i avstånd den här veckan (rättare sagt Vestby- Lillestrøm t/r fem dagar). Opeln var grön, men är nu närmast svart efter all salt-smuts och jag har använt 5 liter spolvätska...

Pappa har namnsdag idag.

Grattis! :)

1 kommentar:

Cia sa...

Hahhahahahahahahahahahahahahahaha.....
Vad snygg Terje är i håret på er bild. Han passar verkligen i det, framhäver hans ögon. Hahahahahaha....det var riktigt roligt!!!!