mandag 19. januar 2009

Snö, snö och mera snö

I lördags satte Terje upp snömätaren... Tyvär tog jag inget kort på den då, men jag tyckte att den så komiskt ut (utan snö). Men idag fyller den sitt syfte...

Det kom verkligen massor av snö igår kväll. Här ser ni stubben med huset... dvs. under snöhögen ;)

Jag fick ge upp att ta bilen till skolan idag. Bilen var begravd i snö och parkeringen var inte plogad. Istället fick jag ta tåget till Lillestrøm. Det var en hel del förseningar med både tåg och buss, men jag lyckades komma till skolan i tid i all fall.

Efter skolan idag så hade parkeringsplatsen blivit plogad, så då grävde jag fram min bil :)
- Och så har Terje och jag skottat massor runt huset. Tungt arbete.

I morgon skall jag och Stian genomföra pre-tester med alla ungdomar som vi skall ha ART-träning med. Det blir spännande att lära känna dem :)

Väderleksrapporten för i natt och i morgon säger att det skall bli 10-15 cm mer snö... Suck.










Ingen kommentarer: