søndag 4. januar 2009

Vi har hunnit med en hel del idag

Therese fick askar och glitter av "tante" Camilla igår. Therese älskade det och idag har hon och pappan pysslat. Det blev mycket glitter - och inte bara på askarna ;)









Jag har haft fodringshelg i stallet, men så mycket mer än att fodra har jag inte fått göra. Tamina har fått haft ledigt i helgen för jag har haft fullt upp med examensarbete.

Bamsen har duschat tillsammans med Therese idag och efteråt blev han tvättad på 40 grader i tvättmaskinen. Så nu är han så fin!! :)

Terje och jag har städat bort alla julsaker. Nu är julen slut för i år.





Så några bilder på London. Hon springer och springer i detta hjulet.

Och när hon inte springer i hjulet så står hon på bakbenen utanför och rullar på hjulet. Gulligt.

Till sist, min färdiga uppgift! Härligt.

I morgon skall jag på skolan och ha första dagen på ART-kursen. Spännande!

Ingen kommentarer: