onsdag 21. januar 2009

Therese har börjat på "hall-idretten"!

Förra onsdagen var Terje och Therese med på hall-idretten i i idrottshallen här på Pepperstad (ligger bredvid skolan som hon skall börja på till hösten). Det tyckte hon var jätte kul.

Idag var det dags igen. Den här gången följde jag med. Therese hade jätte kul. Föräldrarna satt uppe på läktaren och pratade medan barnen lekte och sprang av sig :)
- Det passade mig fint för jag känner mig helt utsliten efter dagens super intensiva dag med praktiska prov i socialfärdighetsträning hela dagen. Imorgon har vi känslokontroll och på fredag är det moralträning.

Tamina får lite uppmärksamhet av mig i dessa ART-veckor... Men hon lider nog ingen större nöd (hoppas jag). Idag blev det en mycket snabb tur, bara för att mocka boxen och ordna med fodret.

Nästa vecka (när praktiken kör igång) hoppas jag på att få lite mera tid till att vara i stallet.

Men som sagt, det återstår två långa dagar med praktiska prov... och efter det är det inte tid för pause för vi har första träningstimme med ungdommarna på högstadieskolan redan på måndag. Första timmen måste planeras och förberedas...

Här är översikt över alla timmar/ praktiska prov...

Det här är ett plakat som jag skal använda under min känslokontrollträning (SK) imorgon :)

Nu skall jag få mig lite sömn :)

1 kommentar:

Cia sa...

Jaa du min vän. Det ser ut som att du har en del att göra fram över. =). Hoppas det går bra med allt. Jag finns här som vanligt om du behöver mig. Det var kul att hjälpa till igår.
Kram