lørdag 10. oktober 2009

Fredagen :)

Vi gjorde annat också igår, än att bara vara i stallet. Här en bild från vårt sovrum. Dom här träden ser jag från min säng :)

Jag var till fysioterapeuten och fick behandling för min foglossning (värme och massage för smärtlindring). Vivian hämtade Therese på skolan och följde henne hem. När jag kom hem efter fysioterapi behandlingen så åkte vi till stallet.

Efter stallet åkte Therese på kalas till en kille i klassen som fylt år tidigare i veckan.

Här en teckning Therese gjorde efter skolan - av skolan :)

Medan Therese var på kalas tog Terje, jag och Vivian en tur på outlet One. Vivian köpte ettt par jeans och jag fyndade nya vinterskor som blev ännu billigare än förväntat - då de tydligen var på halva priset. Betalade under 300 kr för dessa Geox skorna :)

Ingen kommentarer: