fredag 2. oktober 2009

"Världens vackraste dag!"

Therese menade att det var den vackraste dagen i hennes liv när vi på förmiddagen var på väg till Barnenshus. Det var för att hon direkt efter skulle på Djungelhuset och leka tillsammans med sin moster Lisa.

Therese och Lisa lekte i två timmar på Djungelhuset. Jag passade på att försöka få köpt mig ett par efterlängtade skoterskor medan dom lekte. Det visade sig vara svårare än vad jag trott. Jag var tydligen 3 veckor för tidigt ute - för den modellen jag ville ha hade inte kommit in på lager ännu.

Therese och Lisa var ganska nöjda när jag hämtade dom. Therese var helt svettig sa hon :)
Vi åt grönsaksoppa hemma innan vi åkte ner på stan och fikade med Hanna och Ester. Innan vi åkte hem hann jag med lite shopping på H&M (bland annat mammabyxor). Kvällen spenderades i Bringåsen med hemlagad pizza.

Till sist några fler bilder från Jungelhuset :)

Ingen kommentarer: