torsdag 3. januar 2008

Det snöar!

I skrivande stund dalar det ner små snöflingor utanför fönstret. Jag har ledigt idag och skall städa undan allt julpynt. Julen är så mysig, men nu efter nyår känns det ändå skönt att få rensa bort allt igen. Jag hoppas även på att få tid att rida en tur i dagsljus idag. Det hade varit skönt med en långtur i skogen.

Idag fyller min kusin Sara 28 år. Det här är julkortet jag fick på hennes fina familj. Det är hennes man Thomas, Sara själv och sonen Sebastian. Dom bor i Krokstrand (i Västby) en bit utanför Strömstad (inte långt ifrån oss i det norska Vestby med andra ord).

Vi skall dit och hälsa på dem nästa söndag. För då är min äldsta lillasyster Emma där -och hon skall sedan bli med oss hem och vara hos oss på besök i Vestby ett par dagar. Då får Emma bland annat vara med på att fira Terjes födelsedag! :)

Ingen kommentarer: