onsdag 9. januar 2008

Kom i gång...

En ny termin har startat och igår började jag med att vara värd för Friskis & Svettis igen (efter ett halvårs "ledighet"). Jag är värd på basis timmarna på Vestby vgs (gymnasieskolan) på tisdagskvällarna. Den här veckan har vi öppet hus med gratis träning för alla som vill komma och prova på (alltid lite extra många som brukar komma, så här efter nyår -då alla goda nyårslöften skall uppfyllas). Det är skönt att komma igång att träna igen.

Jag blev ringd efter på jobbet igår eftermiddag, så nu är jag på jobbet (nattvakt), och imorgon börjar skolan igen. Vi börjar med en ny kurs som heter "Planlegging, evaluering og dokumentasjon". Har stora förhoppningar på att den skall vara intresant och lärorik, optimistisk som jag ju är ;)

Terje skall till tandläkaren i eftermiddag. Hans ena tand gick ju sönder i julas och igår tappade han även en plomb. Så han fick krypa till korset och ringa tandläkaren. Inte kul när man har tandläkarskräck. Nu gruvar han sig massor stackars.

Till sist så vill vi gratulera min pappa på namnsdagen idag (Gunnar). Vi hurrar och grattar!!

Ingen kommentarer: