onsdag 2. januar 2008

En månad kvar i "tjugoårena"...

Idag fyller min kusin Marcus Fridell och en väninna i stallet, Mai Britt, båda 30 år! Vi hurrar och grattar dem bägge och hoppas dom får en fin dag!

Själv har jag en månad kvar att vara i tjugoårena, sedan måste även jag bli medlem i "30-års klubben".

Jag har ledigt några dagar nu helt till skolan startar nästa torsdag. Skönt! Idag har Terje, Therese och jag varit en tur på Vinterbro och shoppat lite. Den bortskämda dottern vår fick en tandborste som spelar musik i 2 minuter (medan man borstar tänderna). Så nu skall tänderna bli rena och fina. I skrivande stund lagar Terje Pita till middag, det luktar jätte gott. Vi skall snart äta och sedan skall jag en tur i stallet.

Har förresten en STOR nyhet! Vi har fått snö!! Tja, inga större mängder, under 0,5 cm, men i alla fall. Det är vitt ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for hilsen her også :-)