lørdag 14. november 2009

På kurs utan Tamina

I helgen är jag med på kurs för en körinstruktör vid namn Olaf Nyby (som jag köpte min vagn av). Min plan var ju att jag skulle vara med på kursen med Tamina - och att vi skulle få en massa bra hjälp med den nya vagnen och selen - och själva körningen. Tyvär blev det ju inte så.

Men jag fick låna den här söta lilla killen på kursen istället :)

Lilla Shadow, en welshponny som Therese har ridit några gånger. Det är en av Anitas hästar (hon som äger stallet). Shadow överaskade mig genom att ha en jätte fin trav och med att han gick så fint. Storleken var ju också praktisk - med små söta steg som passade en gravid med bäckenproblem fint. Jag tömmkörde honom första timmen på förmiddagen och körde med en liten ponnyrockard andra timmen. Jag fick faktiskt tränat på en hel del som jag kommer att ha nytta av när jag väl kan köra Tamina igen (väljer att vara optimistisk... Tamina skall bli bra igen!!). Kul :)

- Föresten, se på bilden... Vi har snö!! Eller rättare sagt vi hade snö. Den regnade bort på dagen idag.

1 kommentar:

Cia sa...

Vilken sötstrut!!!!