søndag 21. desember 2008

54 timmars arbetsvecka... nästan slut

Jag är jätte trött efter en lång vecka.

Hoppas det dröjer länge tills nästa gång jag måste jobba 53h på en vecka... och jag har ju inte ledigt än på två dagar. Jobbar både måndag och tisdag.

Men allt kändes mycket bättre när jag kom hem och fick den här :)

Har fått gjort mycket idag. Stog upp tidigt och red på tur med Tamina. Sedan var det hem och slog in några julklappar, organiserade presentpapper och present band i ny kartong (det blev jätte bra), och bakade några pepparkakshjärtan. Och så har jag jobbat då så klart :)

"En sockerbagare hon bor i (Pepper)staden, hon bakar kakor mest hela dagen... hon bakar stora, hon bakar små... " ;)

Resultatet från Terjes och Thereses bak.

Inte så svårt att se att det är hembakat ;)

- Men knapriga och goda är dom i alla fall!!

Present- och julpapperet har nu flyttat från den här kartongen (där rullarna inte fick plats och blev förstörda... och där allt bara var kaos).

Till den här kartongen...

Som jag har köpt på Rusta, som var genialisk.
- Kan varmt rekommendera alla att köpa en sådan :)

Ingen kommentarer: