torsdag 18. desember 2008

Min önskelista

Jag är tydligen inte ensam med att inte ha alla julklappar färdiga... Fick önskemål om att lägga ut en önskelista igår, så nu har jag knåpat i hop en lista.

- mycket av det jag önskar mig går på Taminas leder, men så är det också en mycket viktig sak för mig :)


Annas önskelista 08/09

Jag har fått höra att ”Gurkmeja” kanske kan vara bra för Taminas leder. Det kan man visst nog köpa i storförpackning hos restauranggrossist/ livsmedelsgrossist men skall okså finnas i typiska "invandraraffärer". Gurkmeja skall kunna motverka ledgångsreumatism (läs mer på http://gurkmeja.se/ och http://www.nyfikenvital.org/?q=node/1459).

Foderjäst till Tamina - "HippoExtra Foderjäst"- finns bland annat att köpa på Granngården

Mineraler till Tamina - "HippoBas Mineral Vitlök" - finns bland annat att köpa på Granngården i Östersund


"Horslyx Mobility Lick" en slicksten (5 kg, orange) Kostar 300 kr och säljs bland annat på Dille foder & maskin AB i Östersund, på Foderbua i Brunflo eller på Tof hesteutstyr i Vestby

Tillskottfoder för Taminas leder, f.ex. ”Joint aid” eller NAF Superflex


Andra saker jag önskar mig är...


- Ny ridhjälm

- Soda streamer smaker... (f.ex. vanlig Cola, och Julmust)

- Biljetter till någon teaterföreställning, show eller liknande

- Pressentkort/ pengar till hårklipp

- Härfärg

- Sockar, tjocka och tunna (gärna mörka)

- Parfyme


Pengar som bidrag till:

- Ridkurs till Therese

- Dans/jympa kurs till Therese

Ingen kommentarer: