fredag 12. desember 2008

Therese har varit Lucia på dagis idag

En lite febrig, men annars ganska så pigg Lucia vaknade klockan fem i morse och gjorde sig i ordning. När jag stog upp klockan 6 hade hon öppnat julklapps-kalendern (i dag fick hon en sammetsaktig tavla med Disney prinsessorna, som hon skall färglägga själv med tuschpennor), och satt på badrumsgolvet och kammade håret fint (med min lilla sminkspegel att spegla sig i).

Bamsen fick naturligtvis också vara Lucia idag :)
- Så dom var så fina tillsammans!

Här följer lite bilder från idag. Dom talar för sig själva. Luciatåget på dagis var jätte gulligt, och efteråt fick vi kaffe, saft, glögg och lussekatter (som barnen hade bakat på dagis - Therese har också varit med och bakat).

Det var en väldigt fin start på dagen idag :)

Efter Lucia-firandet åkte Therese och Terje hem och slappade av och jag åkte på skolan (kom bara 5 minuter försent, så det var inte illa alls).

I dag har jag haft den allra sista(!!) föreläsningen tillsammans med min klass... Har mycket blandade känslor, jag kommer att sakna min klass... Efter jul är det "faglig fordypning", dvs ART som gäller, och sedan är jag färdig med min utbildning. Kommer så klart att träffa min klass igen (om inte annat så på examensdagen), men inte på några flera föreläsningar.











Ingen kommentarer: