tirsdag 23. desember 2008

Uppesittarkväll....

Tar det aldrig slut...?!

Papper, sax, tejp, band... Jag har suttit i flera timmar på golvet och slagit in paket. Min korsrygg värker (jag är för gammal för att sitta så länge på golvet, skulle tydligen ha satt mig vid middagsbordet istället).

Men snart är alla paket inslagna :)

- Törnrosa sover...

Vår lilla ängel har haft en jätte jobbig dag. Hon har legat i vardagsrummet och sett på TV/film hela dagen (och kräkts). Sent på eftermiddagen gav det med sig. Efter julkalendern hade hon piggnat så pass att hon (fått lite svagt rosa kinder igen och) ville pynta sig i sin "vackra balklänning" (som hon själv kallade den) och bad om att få nagellack :)

Det är kanske lite sent att komma med julklapps önskan. Men Therese önskar sig nagellack!
- Gärna i en rosa färg (en nyans mellan den ljusrosa som man inte ser så lätt och den helt mörka). Hon önskar sig också väldigt gärna glitter nagellack. Jag har en flaska (som jag en köpt på H&M för flera år sedan), med genomskinligt nagellack och glitter. Den älskar Therese, men nu är den så gammal och klumpig att den snart måste kastas...

Ingen kommentarer: