tirsdag 23. desember 2008

Magsjuka :(

Uff, inte helt den starten på "lilla julafton" som vi hade önskat. Jag hade planerat att stå upp tidigt och ta stallet. Klockan elva var vi bjudna på julgröt hos Tor & Sigrid. Sedan hade jag planerat några julklapps inköp och födelsedagsbesök hemma hos Thereses oldemor - och sedan på jobb...

Men istället vaknade vi upp till en Therese som kräktes :S
- Stackars liten, hon är vit som ett lakan och magen är visst helt illa. Tycker synd om henne. Det är ju inte riktigt så man har lust att tillbringa dan före dopparadan.

Jag önskar så att Therese snabbt blir frisk igen och att inte Terje eller jag blir sjuka. För annars spökar det för julafton och jul/nyår i Östersund :.(

Citat:
- Mamma, jag visste inte att jag skulle bli sjuk idag, men nu vet jag...

Ingen kommentarer: