fredag 5. desember 2008

Äntligen ledigt...

Idag har jag varit på föreläsning på skolan. Det har snöat massor hela dagen (som mest varit plus en grad, men nederbörden har kommit som snö - inte som slask som jag befarade).

- Här är Hiaks julgran (Høgskolen i Akershus).

Det var kallt på skolan idag... eller så håller jag på att bli sjuk. Kan vara båda orsakerna också...

Är det inte typiskt, när man äntligen har en ledig dag så blir man sjuk? Jag har jätte ont i halsen :(
- Men hoppas att jag bekämpar bacillerna tills imorgon!

2 kommentarer:

Cia sa...

Krya på dig vännen! Jag ska tänka stenhårt på dig och hålla tummen för att du inte blir sjuk. För vem har tid med sådant just nu.
Puss på dig! Sov gott och vakna glad.

Anna Andersson sa...

Tack!
Jag kände mig bra i morse, men nu är det värre igen :(
- Det slår ju sällan fel, när man har haft mycket och äntligen får lite ledigt, så blir man sjuk :(