tirsdag 22. april 2008

Godkänd praktik

Idag firar min kusin Hanna och hennes man Marcus sin andra bröllopsdag. Vi i Vestby vill gratulera Hanna & Marcus så mycket med dagen :)

- Kortet är från deras bröllop i 2006, med vackra istäckta Storsjön och Oviksfjällen i bakgrunden.


Idag är vår lilla ängel 1900 dagar gammal.

-Och jag har fått godkännt min praksis (och uppgiften jag skrev i förbindelse med praktiken). Jätte skönt att ha det undangjort och fixat! :)


I dag skall Therese sova över på Kjenn (det var bäst så eftersom jag jobbar natt och Terje skall iväg med en elev som har uppkörning tidigt i morgon bitti) Det betyder att jag har barnledigt efter att jag har sovit idag - så jag skall passa på att få gjort lite i huset, eventuellt hämtat alla växter/ blommor från lägenheten.

Senare i kväll är der Friskis & Svettis träning som gäller.

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag är väldigt imponerad av er aktivitet! Ni jobbar på hela tiden och är så duktiga! Glöm inte att ta det lugnt ibland bara :-)

Sara sa...

Hoppas att det var OK att jag stal en bild från er! Vi bloggare måste hålla ihop :-)