fredag 4. april 2008

Jag lider av akut flytt-feber

Nu har jag definitivt fått flytt-feber. Vill helst flytta NU med det samma (heslt igår). Tur att det inte är många dagarna kvar nu. Vi skall börja packa en del nu i helgen, sånt som man vet att man garanterat inte kommer att behöver före vi flyttar.

Annonsen på huset ligger fortfarande ute på nätet (men bara om man har direkt link).
- För att se annonsen, klicka HÄR!



Det går att få se en "videovisning" av huset om man vill (egentligen bara bildvisningsprogram av bilderna i annonsen).
- Men ni som vill se kan klicka HÄR! :)








I stället för husflytt, packande, färgval på
målarfärg och diverse annat försöker jag att vara duktig och komma igång med min nästa skoluppgift... Lättare sagt än gjort.

--> Har inte mycket kvar av min utbildning efter den här uppgiften är färdig och jag har haft 6 veckor med praktik (har ännu en praktik period innan sommarlovet).

Ingen kommentarer: