mandag 21. april 2008

Vi grillar idag :)

Therese klädde på sig själv i morse... det kan man ju se tycker jag ;)

- När jag var i stallet idag låg två hästar på "utegången" och sov tillsammans. Sött va?!



Bamse är en cooling!

Therese har lekt med Tommy efter dagis idag. Dom träffades på lekplatsen och så blev vi (jag & Therese) med hem till Tommy och tittade på deras kanin.

Sedan var det middag. Vi valde att grilla idag, det är ju fint väder. Ingen avancerad grill middag, utan bara grillkorv med bröd. Men det var gott :)

Vi håller på att lägga sten längs kortsidan av huset, så det blir en fin gång att gå på. Så slipper man bli lerig och gräset på sidorna kan få en chans att växa upp.

Det är mycket att göra på ett hus. I skrivande stund spolar Terje av terrassen och gör den fin. Den hade blivit så skitig av alla leriga skor (efter att vi har flytt in och ut med alla möbler och grejer).

Jag har packat upp och ordnat på matboden idag. I natt skall jag jobba, och hoppas på att få gjort en hel del på skoluppgiften då. Jag skall ha vägledning på skolan på fredag, då måste den vara "färdig" (i alla fall i grova drag).

Ingen kommentarer: