søndag 20. april 2008

Ännu en dag med flyttlass

I dag fyller min mamma 55 år. Vi gratulerar henne så mycket med födelsedagen, och tar gärna lite firande när hon kommer ner på besök nu i maj :)

I dag, på morgonen, somnade min mormorsmors syster in efter en lång tids sjukdom. Jag vill alltid minnas Karin med värme, hon var en go och varm person som jag kommer att sakna. Skrev ett brev till henne i julas som av misstag aldrig blev postad. Hittade det i förrgår när jag gick igenom en del grejer...

Hoppas att hon har det bättre där hon är nu...

Vi har kört många lass med hästtransporten idag. Bland annat har vi fått flytta den stora hylla, go-stolen och frysaren (passade på att frysa av frysaren).

Ännu är det inte tomt i lägenheten, men det börjar bli eko och det ser jag som ett gott tecken ;)



Till dom stora sakerna fick vi bärhjälp av Terjes bror Vidar och av Tor. Den hjälpen var guld värt.

Nu står frysaren på uteboden (den vid sidan av ytterdörren).



Och så här ser det ut inne i vardagsrummet nu.

Tamina har fått lite större padock idag.






Och jag har fått se Mishelle`s nya "konster". Hon har lärt sig gå!! :) Nästa lördag fyller hon ett år och då blir det kalas. Det ser vi fram emot.

Jag & Mishelle










Tante Zulema lekte ute med småtjejerna idag. Dom hade det jätte kul, hade musik och åt jordgubbar i solen. Vi har haft närmare 15 plusgrader idag. Härligt!

Ingen kommentarer: