torsdag 3. april 2008

Milt vårväder :)

Vaknade i morse när Terjes väckarklocka ringde. Det gjorde också Therese, som fick hjälp av sin pappa att sätta på barnprogrammet på TV och fick lite frukost innan han gick. Jag tänkte att jag skulle stå upp bara jag fick slappna av lite till... "Lite" blev till 2,5 timmar. Klockan halv elva ropade Therese på mig och undrade om jag inte skulle kunna stå upp snart.

Bilden är från när jag hämtade Therese på dagis. Therese kan det där med att leka med lera ;)
- Desto skitigare man är, ju roligare har man haft!






Jag har njutit av en mild vårdag tillsammans med Tamina i stallet. Tamina har kunnat få lov att gå utan täcke och grässat lite. Det var visserligen inte många små späda grässtrån att hitta, men dom hon hittade mumsades tacksamt upp.

Det onda bakbenet är inte mycket bättre. Men jag hoppas det blir bättre väldigt, väldigt snart...






På våren skall all vinterpäls av, och det kliar... Tamina passade på att få gjort en hel massa kliande när hon var utan täcke idag.



"Självklart" har Tamina en egen profil på Facebook!
- Rättare sagt "Horsebook" :)



OBS! Som vanligt gäller det att man måste klicka på bilden för att få se den i större forman (och tex kunna läsa texten på bilden bredvid).

Ingen kommentarer: