fredag 18. april 2008

Igår...

- Middagen igår :)

Jag fick inte ladda ner bilder till bloggen igår kväll, så jag skrev inte någon blogg. Men nu tänkte jag skynda mig lägga ut bilderna innan jag skall köra Therese till dagis. Vi tar en lugnt morgon idag, har ingen stress/måsten idag.

Planen för idag är att jag skall packa upp allt till garderoben i hallen, allt som är kvar på köket och badrummet. Så vill jag få ordning på tvättmaskinen och alla tvättmedel mm.

Jag skall också tvätta några maskiner - Vi fick nämligen flyttat hit tvättmaskinen igår. Tänkte torka tvätten ute idag. Solen skiner från en klarblå himmel, så det borde vara bra "tork-väder" :)

Igår var jag inom IKEA på hemvägen efter skolan. Var snabb och effektiv, visste precis vad jag ville ha. En toapappersrullehållare (*2), toalettborste, sminkspegel, lampor till Thereses rum, några boxar till småsaker i badrumsskåpet och två nya vita DVD-hyllor.

- Min vagn vid kassan...






Terje lagade mat och skruvade toalettborsten samtidigt (behöver jag precisera att toalettborsten var helt ny... annars så hade det ine varit fullt så trevligt).

1 kommentar:

Cia sa...

Ni verkar verkligen mysa på i nya huset. Är så spänd på att se verkligeheten.

Kraaaam