fredag 11. april 2008

Sverige tur...dagen före vi får nycklarna till huset

Idag har jag varit i Strömstad och uträttat ärenden i banken. Passade naturligtvis på att shoppa lite också (löne dag idag och allt, så det passade sig fint).

Jag blev bett om att visa legitimation på Systembolaget - så jag blev jätte glad. He he... Minns den tiden då jag blev "förolämpad" men nu (efter fyllda 30) är det enbart positivt ;)

Det var milt och skönt i Strömstad idag. Jag tog en liten promenad innan jag åkte vidare till Nordby Shopping center.

Dagens sunda snabb lunch.

I morgon får vi nycklarna till huset!!! Så spännande! Vi skall möta säljaren direkt efter jag har varit på jobb imorgon... Det har gått snabbt, det är ju bara 25 dagar sedan vi köpte huset. Som tiden i en julkalender fram till jul (plus en dag). I morgon är "julafton"! :)

Avslutar med vårbilder från Kjenn (hos Terjes föräldrar i Vestby). Fint va?!
- Jag har laddat upp medicinskåpet med allergimedicin och -nässpray. Skall till doktorn om 14 dagar och då även få ögondroppar... så då borde jag vara rustad inför gräspollensäsongen (hoppas jag). Det blommar i vår egen trädgård också. Bilder av det och inflyttnings-stök lär komma ganska snart på bloggen.


Ingen kommentarer: