onsdag 16. april 2008

Ännu en dag med flyttande :)

Vi vaknade tidigt i morse, för vi hade inte någon rullgardin (så det var så ljust). Tycker dock att jag fick vakna till en fin utsikt :)

Idag har vi flyttat och packat upp (nästan) allt till köket och badrummet plus Thereses kläder (den tjejen lider INTE av brist på kläder, snarare tvärt emot). Hade planer om att ta resten av Thereses rum (leksaker, hyllor, böcker). Men dagen räckte inte till. Ting tar tid.

Är dock ganska nöjda. Har fått upp rullgardiner i sovrummen, kunna laga första middagen och satt upp dörrskylten (både på Thereses dörr och vid ingången).

I morgon skall jag upp tidigt. Jag skall vara i Lillestrøm på skolan redan klockan 08.00(!). Skall har vägledning på en uppgift vi håller på med. Jag har fått ett case utdelat. I min case skall jag utreda en 60-årig dam som har fått hjärninfarkt, skriva en målplan (med mål inom olika områden som man skall jobba vidare med). Ett mål skall jag sedan välja ut och skriva en detaljerad uppträningsplan på. Det är jätte spännande, men det är omfattande och tar mycket tid... Det är där jag sliter. Det tar enormt mycket tid (och krafter) att flytta. Skulle ha behövt jobba med uppgiften idag, men samtidgt vill man ju kunna laga/äta mat (bestick, tallrikar, kastruller mm). Prioriterade huset idag... Får prioritera skolan till nästa vägledning (har andra och sista väglednings timmen nästa fredag).








Ingen kommentarer: