tirsdag 4. november 2008

Min nya jacka

Jag är nöjd med jackan jag köpte i Stockholm. Den är jätte skön. Lagom tjock (bara lite foder) och tålig.

Det är ju också bra att färgen är lite mörk - så att det inte syns lika snabbt om jag har jackan i stallet (sånna gånger när jag bara skall dit för att göra i ordning maten och mocka - d.v.s. då jag skall vara snabb i stallet och kanske inte alltid orkar byta om till stallkläder innan jag åker dit).

Tidsfördriv...
- Här lite posering/ självfotografering. Någonting skall man ju hitta på för att få tiden att gå när man jobbar nattvakt ;)

Måndagen gick till att att städa... Tråkigt just då, men skönt efteråt. Tog fram dom nya kuddarna jag fick av mamma förra helgen.

Försökte ta en okey bild av vardagsrummet (d.v.s. med minst möjligt av den fula/omålade väggen synlig). Ser nu på kortet att den gröna växten nog skulle behöva duscha. Den var väldigt dammig.

Vädret måndag och tisdag... Dimma och runt noll grader. Dimman la sig ner på backen och frös... Halt väglag med andra ord och riktigt ruggigt sått och kallt.








Ingen kommentarer: