fredag 7. november 2008

Terje is back from Hell :)

Idag har jag hämtat Terje på flyget. Han landade på Gardemoen (inte Rygge som han flög ifrån, som ligger nära oss i Vestby). Min skola ligger på vägen till Gardemoen så jag stannade kvar lite efter skolan och väntade på honom. Hans flyg landade halv fem. På hemvägen stannade vi på IKEA och åt middag där. Therese ringde oss, men hon skulle bada så hon hade egentligen inte tid att prata.

Det verkar som om han har haft två väldigt fina dagar på kurs :)
- Som han säkert kan berätta lite mer om själv (hint, hint).

När vi äntligen kom hem klockan sju på kvällen (12 timmar efter att jag åkt hemifrån i morse), så var det bara att vända i dörren och åka till stallet. Det blev inget långt stallbesök. Jag gjorde det lättsamt och enkelt och släppte Tamina i ridhuset. Det var uppskattat. Vi busade en hel del och Tamina tog verkligen ut sig ;)

Full gas...



Och full broms ;)

Ingen kommentarer: